دکوراسیون

دیزاین آشپزخانه مدرن

آشپزخانه قلب خانه است. امروزه طراحی دکوراسیون داخلی خانه یکی از موضوعات مهمی است که بیش از پیش به آن توجه می‌شود. سبک و تم اصلی دکوراسیون باید در تمام قسمت‌های خانه رعایت شود. به طور مثال دکوراسیون آشپزخانه باید متناسب با سبک کلی دکوراسیون خانه باشد.اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک باشد، دکور آشپزخانه نیز باید کلاسیک انتخاب شود. اما اگر از علاقه مندان سبک مدرن هستید؛ چیدمان شما باید در سبک مدرن باشد. در این مقاله قصد داریم دیزاین آشپزخانه مدرن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

هرآنچه که باید در مورد دکوراسیون سبک مدرن باید بدانید
سبک دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی در اروپا مطرح شد. این سبک نو انقلابی در چیدمان کلاسیک و سنتی خانه‌های اروپایی به وجود آورد و کم‌کم طرفداران سادگی و ظرافت و زیبایی از سراسر جهان شیفته این سبک زیبا شدند.

هرآنچه که باید در مورد دکوراسیون سبک مدرن باید بدانید
سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد
این سبک خاص وساده ویژگی و المان‌هایی دارد که به راحتی می‌توان تفاوت آن را با سبک‌های دیگر تشخیص داد‌.‌ ترکیب‌های نامتناسب، استفاده از رنگ‌های سیر یا تیره، تنوع مواد اولیه، استفاده از طرح‌های حیوانات وگل و گیاه طبیعی در خانه آشپزخانه‌های کرومیومی و براق،نورپردازی های انتزاعی و استفاده از نور طبیعی، استفاده از وسایل فلزی، استفاده از مبلمان راحتی با کارایی بالا و ایجاد حس فضای باز و آزادی از المان‌های به کار رفته در این سبک دکوراسیون است.

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد
دکوراسیون اشپزخانه چگونه باید باشد
انواع مختلفی از سبک دکوراسیون‌ها را می‌توان در خانه طراحی و اجرا کرد. پس از انتخاب سبک اصلی باید در مورد چیدمان داخلی آشپزخانه ها نیز مواردی را رعایت کرد یکی از اصول و قوانین دکوراسیون در آشپزخانه این است که کابینت‌ها از متریال با کیفیتی انتخاب شوند و وسایل ضروری و مورد استفاده آشپزی نیز در جای خوب و مناسبی قرار گیرند. نورپردازی فضا و کفپوش آن نیز از سایر مواردی هستند که باید در انتخاب آن‌ها بسیار دقت شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *