ترندهای طراحی

جدیدترین پارچه برای مبل استیل

اگر دوست دارید مبلمان استیل شما همواره جلوه‌ی خاص و شکوه خود را حفظ کنند؛ بهتر است در انتخاب پارچه‌ی آن‌ها نیز دقت و توجه کافی را داشته باشید. آنچه که بر زیبایی و دوام مبلمان شما می‌افزاید فقط مدل یا رنگ مبلمان نیست! بلکه انتخاب یک پارچه‌ مناسب و با کیفیت موجب دوام و ماندگاری بالای مبلمان شما می‌شود. در این مقاله نکاتی راجع به جدیدترین پارچه برای مبل استیل ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

آنچه که باید در مورد مبلمان استیل بدانید
مبل استیل در حجم بزرگ و اندازه‌های بلندتری نسبت به سایر مبلمان طراحی می‌شوند. این مبلمان به دلیل ظاهر لوکس خود جزء مبلمان مورد علاقه ایرانی‌ها در پذیرایی مهمان‌ها بوده و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. تنوع رنگی و کالیته‌های متنوع پارچه‌ای بالایی دارند و می‌توانید پارچه‌های آن‌ها را طبق سلیقه دلخواه خود انتخاب کنید.

آنچه که باید در مورد مبلمان استیل بدانید
کدام پارچه برای مبل استیل بهتر است؟
پارچه‌هایی که برای مبلمان استیل طراحی و تولید شده‌اند؛ در طرح و رنگ تنوع بسیار بالایی دارند. عموما با کیفیت‌ترین نوع پارچه، متعلق به ترکیه است که نقش‌های ظریف و زیبا را با بافت بسیار ریز تولید می‌کند. اما اگر می‌خواهید مبلمان استیل شما کارایی و ماندگاری بالایی داشته و به سرعت از مد نیافتند؛ بهتر است از پارچه‌های با کیفیت با ترکیب رنگ‌های معمول نظیر سفید- طلایی و یا قهوه‌ای و کرم استفاده کنید. این ترکیب همیشگی و مینیمال است.

کدام پارچه برای مبل استیل بهتر است؟
برای مبل استیل چه پارچه‌ای بخریم؟
یکی از موارد مهمی که باید در خرید پارچه مد نظر قرار دهید، جنس آن است. معمولا پارچه‌های ریز بافتی که کیفیت بالایی دارند را می‌توان با کمی جست جو در بازار پیدا کرد. پارچه‌های طرحدار که بیشتر برای سبک انگلیسی کاربرد دارند مناسب مبلمان استیل هستند. اگر می‌خواهید شست و شوی مبلمان به راحتی انجام شود، پارچه‌های نانو نیز مناسب هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *